21. gadsimta lidmašīna veiks lidojumus no airBaltic bāzes Rīgā uz Viļņu Lietuvā un Tallinu Igaunijā, kā arī citiem galamērķiem
Bombardier otrais CS300 izmēģinājuma lidojumu lidaparāts, kas ir aprīkots ar pilnu interjeru, lidos airBaltic maršrutu tīklā
Monreāla, 2016. gada 27. septembris – Bombardier Commercial Aircraft šodien paziņoja, ka uzņēmuma ražotā lidmašīna CS300, kas ir otrais CS300 izmēģinājuma lidojumu lidaparāts, devusies maršrutu izmēģināšanas lidojumos kopīgi ar pirmo šīs lidmašīnas operatoru – Latvijas lidsabiedrībuairBaltic. Lidojumi tiks veikti no lidsabiedrības bāzes Rīgā uz tādiem galamērķiem Austrumeiropā kā Viļņa un Tallina, pārbaudotairBaltic gaisa un virszemes operatīvās darbības.
airBalticplāno saņemt pirmo CS300 lidmašīnu 2016.gada ceturtajā ceturksnī, tādēļ kā pirmais CS300 lidmašīnu operatorsairBalticatsevišķos maršrutos pievienosies Bombardier, lai pilnībā sagatavotos jauno lidaparātu pievienošanai flotei.
„airBaltic komanda ir priecīga uzņemt CS300 Rīgā, lai pirmo reizi redzētu, kā lidmašīna simulē darbības mūsu maršrutu sistēmā, kas aptver lielāko Eiropasdaļu, pirms mūsu pirmā lidaparāta piegādes šajā rudenī,” norāda airBaltic izpilddirektors Martins Gauss. „CS300 lidmašīnai ir pirmšķirīga veiktspēja, apbrīnojama efektivitāte un iespaidīga kabīne, kas piedāvā maksimālu komfortu, un mēs ar nepacietību gaidām iespēju iepazīstināt ar šo lielisko lidmašīnu mūsu pasažierus un lidostas mūsu maršrutu tīklā.”
„Ņemot vērā 99% saderību starp CS100 un CS300 lidmašīnām, kā arī daudzveidīgos maršrutus, ko nodrošina lidsabiedrībaairBaltic, mēs sagaidām nevainojamu veiktspējas, izcilas uzticamības un virszemes apkalpošanas kombināciju,” uzsverBombardierviceprezidents Robs Devārs.“Mūsu komandas cieši sadarbojas, lai sniegtu skaidras norādes, kā CS300 darbosies konkrētā maršrutu tīklā, un mēs esam pārliecināti, ka lidmašīnas nonākšana ekspluatācijā ar lidsabiedrību airBaltic šogad būs iespaidīga.”
Kad lidsabiedrības airBalticflotes 12 Q400 NextGen turbopropelleru lidmašīnām pievienosies 20 CS300 lidmašīnas, tā pakāpeniski pāries uz pilnīgu Bombardier lidaparātu floti. Maršrutu izmēģināšanas lidojumi ļoti labi norāda uz to, kā lidmašīnai veiksies ierastās ikdienas aviokompānijas darbībās, novērojot tās veiktspēju lidlaukā, sagatavošanās laiku lidojumam un virszemes darbības dažādās lidostās.
Par C Series lidaparātiem
Koncentrējoties uz 100 līdz 150 sēdvietu tirgus segmentu, Bombardier ir izstrādājis CSeries lidmašīnu, lai nodrošinātu nesalīdzināmus ekonomiskos ieguvumus pārvadātājiem un radītu jaunas iespējas aviopārvadājumiem ar vienas ejas lidaparātiem.
C Series lidaparātu saime, kas sastāv no CS100 un lielākām CS300 lidmašīnām, simbolizē veiktspējas un tehnoloģijas kombināciju. Rezultāts ir lidmašīnas, kas sniedz nesalīdzināmu veiktspēju un ekonomiskos ieguvumus 100 līdz 150 sēdvietu tirgus segmentā un par 18% mazākas izmaksas uz vienu pasažieri, padarot tās par ideālu kandidātu, lai papildinātu lielākas, šaura korpusa lidmašīnas. Aviokompānijas tagad var veikt lidojumus maršrutos, kas iepriekš nebija rentabli vai pat iespējami.
Papildus labākajiem ietaupījumiem šajā segmentā,CSeries lidmašīnās Bombardier būtisku uzsvaru licis uz salona uzlabojumiem, lai pasažieriem nodrošinātu ērtu ceļošanu. CSeries lidmašīnās ir plašākas sēdvietas, virs sēdvietām ir izvietoti bagāžas nodalījumi un ir plašāki logi, kas pasažieriem nodrošina augstāku komfortu.
CS100 un CS300 lidmašīnām ir vairāk nekā 99% rezerves daļu saderība, kā arī vienāds pilota tipa reitings. Revolucionārais Pratt & Whitney PurePower® PW1500G dzinējs apvienojumā ar modernizētu aerodinamiku nodrošina mazāku degvielas patēriņu, skaņas un izmešu piesārņojumu, padarot C Series par sabiedrībai draudzīgāko lidmašīnu.
Papildu informācijai:
Marianella de la Barrera
Bombardier Commercial Aircraft