Parakstīties uz jaunumiem
19 BAR VEIKALS

Ziņas

Rīgas Cirks: Pēdējo mēnešu laikā cirka popularitāte būtiski pieaugusi

2011-11-24

Izvērtējot sadarbību ar Praktisko Mārketinga Akadēmiju (PMA), Rīgas Cirka sabiedrisko attiecību speciāliste Agita Pudule uzsver, ka šobrīd uzņēmuma popularitāte ir būtiski pieaugusi un sabiedrība arvien pozitīvāk novērtē iespēju apmeklēt cirku.

Pirms trīs mēnešiem Rīgas Cirks iesaistījās Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības Centra (LUAC) un Praktiskās Mārketinga Akadēmijas (PMA) atbalsta programmā, kuras ietvaros tiek realizētas plašas mārketinga aktivitātes, izmantojot ne tikai tradicionālos medijus, bet vairāk uzmanības veltot interneta resursiem, jaunās paaudzes medijiem, kā arī sociālajiem tīkliem, blogiem un citiem komunikācijas veidiem. Kas būtiski – uzņēmumam finansiāli jāsedz tikai neliela daļa (15 – 25%) no šīm aktivitātēm, pārējo nodrošina LUAC.

„Ar pārliecību varu teikt, ka izvēle sadarboties ar PMA jau pirmo trīs mēnešu laikā ir sevi attaisnojusi un sadarbību noteikti turpināsim arī uz priekšu. Šāds PMA mārketinga profesionāļu atbalsts mūsu uzņēmumam ir īsti vietā,” atzīst Agita Pudule.

Programmas ietvaros uzņēmumiem tiek nodrošināts: uzņēmuma mārketinga audits un pēdējo mārketinga aktivitāšu efektivitātes izvērtējumi, reklāmas baneru izvietošana interneta portālos, regulārs (vairākas reizes mēnesī) PR aktivitāšu, publicitātes atbalsts, reklāmas izvietošana interneta meklētājos (t.sk., Google, Yandex), kā arī rezultātu – aktivitāšu efektivitātes mērījumi, ko veic Praktiskās Mārketinga Akadēmijas speciālisti.

„Arī ar sadarbības gaitu esam ļoti apmierināti, uzņēmums darbojas profesionāli, patstāvīgi, darbinieki ir atsaucīgi un radoši. Komunikācija notiek bez starpgadījumiem un ir ļoti produktīva, varu to droši ieteikt arī citiem uzņēmumiem,” turpina Rīgas Cirka sabiedrisko attiecību speciāliste. 

Mārketinga atbalsta programmas ietvaros iegūtie dati ne tikai nodrošina uzņēmumiem skaidrāku izpratni par mārketinga un PR aktivitāšu atdevi, bet arī noder nozares attīstības veicināšanai – tie norāda uz šobrīd efektīviem mārketinga un PR instrumentiem un to devumu organizācijām.

Kopējais pakalpojumu apjoms katram uzņēmumam ir vairāki tūkstoši latu, taču tā kā programma organizēta ne tikai uzņēmumu, bet arī nozares attīstības atbalstam, LUAC ir radis iespēju aktivitātes līdzfinansēt. Uzņēmumiem pašiem jāsedz tikai nelielu daļu no izdevumiem, kas ieguldīti izpētē, reklāmu izvietošanā un PR aktivitātēs. 

Pēdējās ziņas

2011-11-24 Sākusies biļešu tirdzniecība uz festivālu “EROTS 2012”
2011-11-24 Turības studenti saņem sertifikātus par teicamu darbu prakses uzņēmumos ārvalstīs
2011-11-24 airBaltic – otra labākā aviokompānija pasaulē pēc apkalpošanas kvalitātes
2011-11-24 Jūrmalas pilsētas dome aicina piedalīties konkursā „Skaistākais Ziemassvētku noformējums”
2011-11-24 Ventspils ventus saņem 20 000. apmeklētājs
2011-11-24 Aicina piedalīties skatlogu, ēku fasāžu un laukumu noformējuma konkursā „Ziemassvētki 2011”
2011-11-23 Mākslinieks Aigars Bikše piedalās vērienīgā tēlniecības izstādē Ķīnā
2011-11-23 Jauns rīta raidījums Dienas Rīts
2011-11-22 Izrāde bērniem “Rūķu stāsti” Kalnciema kvartālā

uz augšu   uz augšu

HoReCa nozares ziņas un raksti

Booking.com
Kurp doties pa Latviju Pasākumi Angliski Latviski Krieviski