Izvērtējot sadarbību ar Praktisko Mārketinga Akadēmiju (PMA), Rīgas Cirka sabiedrisko attiecību speciāliste Agita Pudule uzsver, ka šobrīd uzņēmuma popularitāte ir būtiski pieaugusi un sabiedrība arvien pozitīvāk novērtē iespēju apmeklēt cirku.
Pirms trīs mēnešiem Rīgas Cirks iesaistījās Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības Centra (LUAC) un Praktiskās Mārketinga Akadēmijas (PMA) atbalsta programmā, kuras ietvaros tiek realizētas plašas mārketinga aktivitātes, izmantojot ne tikai tradicionālos medijus, bet vairāk uzmanības veltot interneta resursiem, jaunās paaudzes medijiem, kā arī sociālajiem tīkliem, blogiem un citiem komunikācijas veidiem. Kas būtiski – uzņēmumam finansiāli jāsedz tikai neliela daļa (15 – 25%) no šīm aktivitātēm, pārējo nodrošina LUAC.
„Ar pārliecību varu teikt, ka izvēle sadarboties ar PMA jau pirmo trīs mēnešu laikā ir sevi attaisnojusi un sadarbību noteikti turpināsim arī uz priekšu. Šāds PMA mārketinga profesionāļu atbalsts mūsu uzņēmumam ir īsti vietā,” atzīst Agita Pudule.
Programmas ietvaros uzņēmumiem tiek nodrošināts: uzņēmuma mārketinga audits un pēdējo mārketinga aktivitāšu efektivitātes izvērtējumi, reklāmas baneru izvietošana interneta portālos, regulārs (vairākas reizes mēnesī) PR aktivitāšu, publicitātes atbalsts, reklāmas izvietošana interneta meklētājos (t.sk., Google, Yandex), kā arī rezultātu – aktivitāšu efektivitātes mērījumi, ko veic Praktiskās Mārketinga Akadēmijas speciālisti.
„Arī ar sadarbības gaitu esam ļoti apmierināti, uzņēmums darbojas profesionāli, patstāvīgi, darbinieki ir atsaucīgi un radoši. Komunikācija notiek bez starpgadījumiem un ir ļoti produktīva, varu to droši ieteikt arī citiem uzņēmumiem,” turpina Rīgas Cirka sabiedrisko attiecību speciāliste.
Mārketinga atbalsta programmas ietvaros iegūtie dati ne tikai nodrošina uzņēmumiem skaidrāku izpratni par mārketinga un PR aktivitāšu atdevi, bet arī noder nozares attīstības veicināšanai – tie norāda uz šobrīd efektīviem mārketinga un PR instrumentiem un to devumu organizācijām.
Kopējais pakalpojumu apjoms katram uzņēmumam ir vairāki tūkstoši latu, taču tā kā programma organizēta ne tikai uzņēmumu, bet arī nozares attīstības atbalstam, LUAC ir radis iespēju aktivitātes līdzfinansēt. Uzņēmumiem pašiem jāsedz tikai nelielu daļu no izdevumiem, kas ieguldīti izpētē, reklāmu izvietošanā un PR aktivitātēs.