Avīzes sauklis ir: „Alus ir kultūra, bet veikala plauktā tas ir alkohols”, kas uzver tās galveno mērķi - celt alus kultūru Latvijā – seno latviešu kultūras mantojuma daļu, kas ir ne tikai lielisks sociāls pasākums, bet arī, palielinot alus patēriņu, samazināt stiprā alkohola lietošanas apmērus.
„Alus Avīzē” tiks publicētas Latvijas un pasaules alus aktualitātes, būs vēsturiskie ieskati, intervijas un reportāžas, joki un mīklas. Tas būs aizraujošs ieskats plašajā alus kultūras pasaulē.
Izdevums būs saistošs gan alus cienītājiem un kultūras tradīciju kopējiem, gan krodziniekiem un, protams, pašiem alus brūveriem, kurā varēs uzzināt par alus darīšanas biznesu, izzināt alus dzērāju viedokli, gūt jaunas idejas, gan arī citiem pavēstīt par sevi.
Jaunajā izdevumā varat lasīt gan pašmāju un pasaules alus ziņas, par alus brūvēšanas pirmsākumiem Latvijā, alus nozīmi senajās Āzijas kultūras, uzzināt par „Tērvetes”, „Lido”, „Cēsu” un „Brāļa” alus brūvēšanas knifiem, Latvijas Alus darītāju savienības jaunumus, alus darītāja godaprāta kodeksu, izzināt alus veidus pasaulē, interviju ar „Aldara” izpilddirektoru Tomasu Panteli, alus ēdienu receptes, alus jokus, reportāžu no kantri mūzikas festivāla Bauskā un daudz citu interesantu rakstu.
„Alus Avīze” ir 12 lappušu biezs izdevums, kas iznāks reizi mēnesī, un tas būs bezmaksas. Avīze pašlaik ir pieejama Rīgā, Brēvinga Alus salonā Berga bazārā, „Lido” alus dārzā, kā arī tā paspējusi jau aizceļot uz Kurzemes pusi - Užavas alus darītavas vietējo veikaliņu. Tuvākajās dienās šo avīzi varēs lasīt vēl daudz kur citur, kur pulcējas lielākie alus mīļi.
Pirmo avīzes numuru sagatavojusi galvenā redaktore Zane Grundmane.
* Latvijā 2010. gadā viens iedzīvotājs patērēja 62,9 l alus,
Igaunijā – 83,4 l, Čehijā – 159,3 l, ES vidēji – 75,3 1.