Starptautisko izstādi Barbija – modes ikona cauri laikiem tirdzniecības centrā Spice Home apmeklējuši gan Saeimas spīkere Solvita Āboltiņa, gan citas sabiedrībā cienītas personas ar savām atvasēm. Kopš izstādes atklāšanas 8.jūnijā to aplūkojuši 29 780 interesenti, lēš t/c Spice direktore Iveta Lāce. Ņemot vērā plašo Latvijas iedzīvotāju interesi, nolemts pagarināt izstādes darba laiku - plastmasas skaistuļu kolekciju interesenti varēs aplūkot vēl līdz šī gada 31.jūlijam.
Izstādē Barbija – modes ikona cauri laikiem tirdzniecības centrā Spice Home redzamas vairāk nekā 200 lelles no īpašām un krāšņām kolekcijām - Barbija dažādos amatos un profesijās, Barbija - līgava, Barbija pasaku pasaulē un citām. Savas dzīves laikā Barbija ir piedzīvojusi neskaitāmas pārvērtības, iejutusies dažādās lomās un profesijās. Barbijai un viņas draugiem ir saražoti vairāk kā miljards tērpu. Viņu apģēbu veidošanā ir iztērēts vairāk kā 105 miljoni metru auduma, padarot Mattel par lielāko apģērbu ražotāju pasaulē.
1959. gadā 9. martā Viskonsīnas štatā, ASV, dzima lelle, kuras radītāji tai iedeva vārdu Barbija jeb īstajā vārdā Barbara Milisenta Robertsa. Vārds Barbija tika atvasināts no lelles izveidotājas Rutas Hendleres meitas vārda Barbara. Nepilnus 2 gadus vēlāk pasaules iecienītāko leļļu tirgū parādījās Barbijas pirmā, īstā un vienīgā mīlestība - šarmantais un galantais leļļu puisis Kens, jeb pilnajā vārdā Kens Karsons.
Izstāde tiek rīkota sadarbībā ar uzņēmuma „Mattel” oficiālo dīleri SIA Rimonne Rīga. Izstāde ir apskatāma tirdzniecības centrā Spice Home 2.stāvā līdz 31. jūlijam darba laikā: P. - S. plkst. 10.00 – 21.00 un Sv. plkst. 10.00 – 20.00. Ieeja - bez maksas.
Maija Trikule,
sabiedrisko attiecību aģentūra Prospero