Rīga. Latvijas nacionālajā aviokompānija airBaltic sadarbojas ar medijiem visā pasaulē, tai skaitā nodrošinot šo mediju vizītes uz airBaltic 80 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos, Krievijā /NVS.
airBaltic veido attiecības ar medijiem visā pasaulē. airBaltic pērn uzņēma teju 700 mediju vizītes un tika pieminēta 15 tūkstošos publikāciju visā pasaulē. Mediju vizītēs piedalījās pārstāvji no tādiem pasaulē pazīstamiem medijiem kā Die Welt, The New York Times, The Daily Telegraph, Handeslblatt, CNN Traveller, Forbes, Airliner World, Air Transport World, Borsen, Metro, Elle, GQ, Itartass, Helsingin Sanomat, BBC World Service un Kauppalehti.
2011.gada pirmajos piecos mēnešos airBaltic jau organizējis vairāk nekā 400 žurnālistu vizītes, kas ir par 50% vairāk nekā pērn attiecīgajā periodā. Līdz ar to airBaltic pēc mediju vizīšu skaita ir aktīvākā un lielākā organizācija Ziemeļeiropā aviācijas un tūrisma jomā.
Par sasniegumiem starptautiskajā komunikācijā airBaltic maijā saņēma Baltijas sabiedrisko attiecību balvu (Baltic PR Awards:Gold).
Jānis Vanags,
Korporatīvo komunikāciju viceprezidents
A/S Air Baltic Corporation
Starptautiskā lidosta Rīga