Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic pērn organizēja 675 starptautisko žurnālistu vizītes. Aviokompānijas bizness un Latvijas galvaspilsēta Rīga bija galvenie mediju intereses faktori.
Jānis Vanags, airBaltic korporatīvo komunikāciju viceprezidents: „Mediji veido atpazīstamību un palielina tūristu skaita, kas tērē naudu mūsu restorānos, viesnīcās, muzejos, kultūras pasākumos, tādējādi radot jaunas darba vieta. airBaltic pērn bija teju 700 mediju vizītes, 15 tūkstoši publikāciju, un aviokompānija bija starp pasaules 10 vadošajām sociālajos medijos. Kopumā tas noteikti ir pastiprinājis pasaules interesi par Rīgu un Latviju. Mēs pateicamies tiem daudzajiem partneriem, kas laipni uzņem un atbalsta žurnālistus – viesnīcām, restorāniem, muzejiem, teātriem, operai, koncertu organizatoriem, veselības tūrisma iestādēm un daudziem citiem.”
Žurnālisti lielākoties pārstāvēja Krieviju (22%), Vāciju (14%), Somiju (11%) un Zviedriju (9%), bet airBaltic aicinājumus ierasties mediju vizītēs izmantoja arī žurnālisti no Dānijas, Izraēlas, Kanādas, Ķīnas, Austrālijas, ASV, Lielbritānijas u.c. valstīm. Šīs vizītes organizēt palīdzēja vairākas tūrisma attīstības organizācijas, īpaši ar Rīgas pilsētas zīmolu Live Rīga strādājošais Rīgas tūrisma attīstības birojs.
Mediju vizītēs piedalījās pārstāvji no tādiem pasaulē pazīstamiem medijiem kā Die Welt, The New York Times, The Daily Telegraph, Handeslblatt, CNN Traveller, Forbes, Airliner World, Air Transport World, Borsen, Metro, Elle, GQ, Itartass, Helsingin Sanomat un Kauppalehti.
airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 80 galamērķiem. Neatkarīgi no izlidošanas vietas airBaltic piedāvā ērtus savienojumus no sava Ziemeļu tranzītmezgla Rīgā uz galamērķiem aviokompānijas maršrutu tīklā Skandināvijā, Eiropā, NVS un Tuvajos Austrumos.
Jānis Vanags,
Korporatīvo komunikāciju viceprezidents
A/S Air Baltic Corporation
Starptautiskā lidosta Rīga