Rīgā. Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic atzīta par vienu no 10 inovatīvākajām aviokompānijām pasaulē 2010.gadā. Desmit stāstus par inovatīvākajām aviokompānijām pasaulē izveidojis Airlinetrends.com – neatkarīga industriju un patērētāju tendenču izpētes aģentūra. airBaltic atzīta par tendenču noteicēju avioindustrijā, pateicoties veiksmīgai airBaltic zīmola paplašināšanai taksometru biznesā, izveidojot BalticTaxi, un velonomas pakalpojumos, izveidojot BalticBike.
Tero Taskila, airBaltic komercdirektors: „airBaltic ir pazīstama kā aviokompānija, kas piedāvā zemas cenas lidojumiem uz Eiropu, Tuvajiem Austrumiem, Krieviju un NVS valstīm. Mēs esam veltījuši daudz pūļu inovāciju ieviešanai mūsu piedāvātajos produktos un pakalpojumos, tāpēc esam priecīgi par atzinībām, ko esam saņēmuši šogad. Esam ļoti pagodināti būt starp 10 inovatīvākajām aviokompānijām pasaulē.”
BalticBike ir pirmā pašapkalpošanās velonoma Baltijas valstīs. Tā tika atklāta šī gada jūnijā. BalticBike velosipēdi ir domāti gan tiem, kas vēlas vienkārši nesteidzīgi aplūkot pilsētu, gan tiem, kam jādodas darīšanās, taču gribas to darīt ātri, izvairoties no sastrēgumiem un videi draudzīgā veidā. BalticBike veloparkā ir 100 divriteņi, kas atrodas 11 ērti pieejamās novietnēs Rīgā un Jūrmalā.
BalticTAXI tika izveidots ar mērķi uzlabot taksometru pakalpojumu kvalitāti pilsētā. Taksometru vadītāji Rīgā nereti prasīja pārāk augstu samaksu par braucienu, tādējādi negatīvi ietekmējot Rīgas un Latvijas tēlu. BalticTAXI tika izveidots kā caurspīdīgs un atbildīgs taksometru pakalpojumu sniedzējs, lai nodrošinātu alternatīvu pārvietošanās veidu pilsētas iedzīvotājiem un viesiem. BalticTAXI taksometrus vada profesionāli šoferi uniformās, kas, piemēram, par braucienu no lidostas uz jebkuru vietu pilsētā prasa fiksētu samaksu.
Pie airBaltic inovācijām pieskaitāma arī Apple iPad planšetdatoru ieviešana izklaidei lidojuma laikā un iespēja pasažieriem saņemt rozes lidojuma laikā. airBaltic ir pirmā aviokompānija Eiropā, kas ieviesusi iPad ierīces, un pirmā aviokompānija pasaulē, kas ieviesusi iespēju saņemt rožu pušķi 11 km augstumā. Šogad arī Baltijas valstu atzītākais pavārs Mārtiņš Rītiņš palīdzēja izveidot jaunu biznesa klases ēdienkarti, kurā tiek izmantoti ekoloģiski Latvijā audzēti produkti.
Airlinetrends.com ir neatkarīga industriju un patērētāju tendenču izpētes aģentūra. Airlinetrends.com nepārtraukti veic arī globālās aviācijas industrijas monitoringu, sekojot līdzi izmaiņām patērētāju uzvedībā. Vairāk informācija par desmit stāstiem par inovatīvākajām aviokompānijām: http://www.airlinetrends.com/2010/12/23/top-10-most-popular-stories-2010/
airBaltic ir saņēmusi speciālo tendenču noteicēja žūrijas balvu vispasaules zemo cenu aviokompāniju apbalvojumā The Budgies World Low Cost Airline Awards par airBaltic sasniegumiem hibrīdas aviokompānijas statusā. “airBaltic piedāvā inovatīvu pieeju mārketingam, nepārtraukti nodrošinot produktus un pakalpojumus, kuri papildina aviokompānijas ienākumus. Tiesneši uzskata, ka airBaltic pelna īpašu uzslavu kā procesu noteicējs pasaules avioindustrijā,” tā paziņoja žūrija.
airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 80 galamērķiem. Neatkarīgi no izlidošanas vietas airBaltic piedāvā ērtus savienojumus no sava Ziemeļu tranzītmezgla Rīgā uz galamērķiem aviokompānijas maršrutu tīklā Skandināvijā, Eiropā, NVS un Tuvajos Austrumos.
Jānis Vanags,
Korporatīvo komunikāciju viceprezidents
A/S Air Baltic Corporation
Starptautiskā lidosta Rīga