No 22. līdz 25. novembrim Jūrmala piedalās tūrisma darbsemināros Norvēģijas pilsētās Stavangerā, Bergenā, Olesunnā un Oslo, prezentējot kūrortpilsētas ziemas tūrisma piedāvājumu.
Darbsemināri tiek rīkoti sadarbībā ar Latvijas Republikas vēstniecību Norvēģijā un lidsabiedrību „AirBaltic”, kas nodrošina tiešos reisus no minētajām pilsētām uz Rīgu. Jūrmalu tajos pārstāv pašvaldības tūrisma informācijas centrs un divas kūrortviesnīcas – „Baltic Beach Hotel” un „Jūrmala Spa Hotel”.
Laikā no 7. līdz 9. septembrim Jūrmalas pilsētas dome jau reklamēja savu pilsētu un tās piedāvātos kūrorta un tūrisma produktus Norvēģijas Tūrisma organizāciju asociācijas rīkotajos tūrisma darbsemināros Stavangerā, Bergenā un Tronheimā. Šie darbsemināri tika organizēti ar mērķi iepazīstināt tūrisma profesionāļus Norvēģijā ar tūrisma galamērķiem un to jaunajiem produktiem Eiropā, tostarp Latvijā.
Norvēģijas tūrisma tirgus Jūrmalai ir nozīmīgs. No kopējā tūristu skaita četri procenti pilsētas viesu ir no šīs skaistās Skandināvijas valsts. Ik gadu norvēģu tūristi apmeklē Jūrmalu, lai izmantotu kūrorta ārstniecības un SPA piedāvājumu, atzīstot pakalpojumu augsto kvalitāti un norvēģu dzīves līmenim salīdzinoši zemās cenas.
Norvēģu tūristu interesi par Latviju un Jūrmalu veicina tiešie „AirBaltic” lidojumi uz šīs valsts lielākajām pilsētām Oslo, Bergenu un Stavangeru, kā arī „Norwegian Air” piedāvātie lidojumi uz Rīgu no Olesunnas, Bergenas, Būdē, Oslo, Kristinsunnas, Stavangeras, Trumses, Tronheimas un citām pilsētām.
Jūrmala aktīvi īsteno dažādus mārketinga pasākumus, piedalās tūrisma darba semināros Norvēģijā, sastrādājas ar tās tūrisma kompānijām un plašsaziņas līdzekļiem un īsteno citas aktivitātes, lai turpinātu ieinteresēt tūristus.
Inese Auniņa,
Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja p.i.