Sākoties siltajam laikam, aizvien vairāk vietējo un kaimiņvalstu tūristu ierodas Jūrmalā, lai šeit pavadītu atpūtas stundas vai pat vairākas dienas. Tāpēc ir svarīgi, lai Baltijas reģionā iedzīvotājiem būtu pieejama maksimāli pilnīga informācija par Jūrmalas tūrisma piedāvājumu.
Jūrmalas pilsētas dome, īstenojot tūrisma attīstības stratēģiju, nepārtraukti veic dažādas mārketinga aktivitātes, lai pilsētai piesaistītu arvien vairāk ārzemju tūristu un tādējādi veicinātu Jūrmalas saimniecisko uzplaukumu un atpazīstamību gan tuvākajās kaimiņvalstīs, gan tālākos reģionos.
No 2010.gada 6. līdz 7.maijam Jūrmalas pilsēta uzņem Lietuvas pierobežu pilsētu preses pārstāvjus no Paņevežas un Šauļiem. Viesi tika uzaicināti ar mērķi veidot publikācijas šo pilsētu medijos un iepazīstināt kaimiņvalsts iedzīvotājus ar aktualitātēm un jaunumiem mūsu kūrortpilsētā.
Savukārt 8.maijā Jūrmalas pilsētas domes pārstāvis viesosies Igaunijā, lai piedalītos Eiropas dienām veltītajā pasākumā Tallinas centrālajā parkā un kopā ar Latvijas Republikas vēstniecības Igaunijā pārstāvjiem prezentētu Latviju un Jūrmalas pilsētu. Tā būs lieliska iespēja Igaunijas iedzīvotājiem sniegt informāciju par mūsu pilsētu igauņu valodā.
Vienlaicīgi Lietuvas galvaspilsētā Viļņā vienā no lielākajiem iepirkšanās centriem „Panorama” 8.maijā par godu Eiropas dienām kopā ar Baltijas valstu kūrortpilsētām tiks prezentēta arī Jūrmalas pilsēta ar brošūrām lietuviešu un krievu valodā.
Šī ir tikai daļa no Jūrmalas pilsētas pašvaldības paredzētajām tūrisma mārketinga aktivitātēm kaimiņvalstīs. Šogad tiks organizētas preses pārstāvju un tūrisma profesionāļu vizītes, kā arī veiktas aktivitātes Lietuvā un Igaunijā, lai līdzšinējie pilsētas viesi un potenciālie atbraucēji nezaudētu interesi un izvēlētos Jūrmalu par galamērķi savai atpūtai.
Inese Auniņa
Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja p.i.