Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic janvārī uzstādījusi jaunu rekordu – vairāk nekā 1000 publikāciju un reportāžu par aviosabiedrību un tās galamērķiem viena mēneša laikā. Līdz šī gada janvārim ar airBaltic saistīto publikāciju skaits pasaulē svārstījās no 400 līdz 700 publikācijām mēnesī.
Jānis Vanags, airBaltic korporatīvo komunikāciju viceprezidents: „Janvārī airBaltic piesaistīja ne tikai Eiropas, bet arī pasaules mediju uzmanību ar ATW Fēniksa balvu (ATW Phoenix), kas ir pielīdzināma Oskaram kino industrijā, rekordaugstu peļņu LVL 14 miljonu apmērā pretstatā avionozares kopējiem 11 miljardu ASV dolāru zaudējumiem, jauna lidostas termināļa būvniecības vīziju, kā arī teju 20 jauniem lidojumu maršrutiem Rietumeiropā, Skandināvijā un Tuvajos Austrumos.”
Lielākā daļa publikāciju un reportāžu par airBaltic bijušas Skandināvijas un Baltijas valstīs (vairāk nekā 600), Krievijā (200), Vācijā (teju 150), ASV (50), kā arī Āzijas valstīs, Apvienotajā Karalistē un citviet.
Lai veicinātu un popularizētu ceļošanu, airBaltic ik mēnesi preses braucienos uz saviem galamērķiem uzaicina 50 – 100 mediju pārstāvjus, galvenokārt, no Vācijas, Skandināvijas, Baltijas un Krievijas. Janvārī pēc airBaltic uzaicinājuma Rīgā viesojās Forbes, Marie Claire, The Wall Street Journal, Delovoi Peterburg, Harper’s Bazaar, Fortune un daudzi citi.