Vidzemes tūrisma asociācija sadarbībā ar Igaunijas-Latvijas pārrobežu sadarbības programmas projekta „Ar velo pa Vidzemi un Dienvidigauniju” partneriem – Vidzemes pašvaldībām, sagatavojusi un izdevusi velotūrisma karti septiņās valodās (latviešu, igauņu, lietuviešu, angļu, vācu, somu, krievu) ar kopējo tirāžu 92 000 eksemplāri. Velokartē iekļauta ceļu karte ar iezīmētu maršrutu „Tour de LatEst” 1296 km garumā, kartē iekļauti arī nozīmīgākie apskates objekti, kas atrodas maršruta tiešā tuvumā. Tas ir pirmais izdevums, kas tapis, lai reklamētu izveidoto velomaršrutu un aicinātu velotūristus apmeklēt Vidzemes un Dienvidigaunijas reģionus. Velokarte tapusi karšu izdevniecībā „Jāņa sēta”.
Velokartes tiks izplatīta Vidzemes un Dienvidigaunijas Tūrisma informācijas centros, kā arī starptautiskās tūrisma izstādēs.
Tradicionāli gada sākumā Eiropā norisinās virkne tūrisma izstādes, kurās valstis prezentē savus tūrisma piedāvājumus. Arī Vidzemes tūrisma asociācija un projekta partneri – Vidzemes pašvaldības, janvārī un februārī piedalīsies tūrisma izstādēs „Vakantiebeurs” Utrehtā, Nīderlandē; „Matka”, Helsinkos, Somijā; „Balttour”, Rīga, Latvijā; „Reisen Hamburg”, Hamburgā, Vācijā; „Tourest”, Talinnā, Igaunijā un„Vivattour”, Viļņā, Lietuvā, lai popularizētu velomaršrutu. Sekmīgākai maršruta prezentācijai ir sagatavots arī stenda noformējums, uzsverot Vidzemes un Dienvidigaunijas tūrisma iespējas – dabu, aktīvo tūrismu, tradīcijas un kultūru.
Nedēļas garumā no 12. - 17.janvārī Vidzemes tūrisma asociācija prezentēs jauno velomaršutu gadskārtējā tūrisma izstādē „Vakantiebeurs” Nīderlandē. Tā ir lielākā specializētā tūrisma izstāde Nīderlandē, kas šogad notiek jau 40. reizi, pulcējot aptuveni 1400 dalībniekus no vairāk kā 100 valstīm. Izstādi katru gadu apmeklē aptuveni 20 000 tūrisma nozares profesionāļu un vairāk kā 130 000 tūristu, „Vakantiebeurs” ir viena no tām izstādēm, kas ir orientētas uz t.s. galapatērētāju - tūristu informēšanu par tūrisma iespējām katrā valstī.
Šogad Nīderlandes tūrisma izstādes tēma ir „Meet the Locals” jeb „Iepazīsti vietējos iedzīvotājus”, kas ir ļoti pateicīga tēma tieši velotūrisma piedāvājumu reklamēšanai, jo velotūrists neapšaubāmi sava ceļojuma laikā salīdzinoši ilgāk uzturas konkrētajā reģionā, tādā veidā iepazīstot ne tikai tā dabu, vēsturi, kultūru, bet arī cilvēkus. Statistika liecina, ka 2009.gadā viesi no Nīderlandes bija tikai 2 procenti no visiem Latvijā pabijušajiem tūristiem
Latvijas stendu 12. janvārī apmeklēja arī Latvijas vēstniece Nīderlandē Sanita Pavluta Deslandes un LIAA pārstāvniecības vadītāja Nīderlandē Katarina Hartgers.
Savukārt, 13. janvārī Saxionas Universitātes studenti veiks kvalitatīvo tūrisma pētījumu Latvijas stendā aptaujājot stenda apmeklētājus.