Parakstīties uz jaunumiem
19 BAR VEIKALS

Ziņas

No 1.janvāra starptautiskajā lidostā „Rīga” mainās lidsabiedrības airBaltic pasažieru apkalpošanas pakalpojumu sniedzējs

2010-01-04

No 2010. gada 1.janvāra VAS „Starptautiskā lidosta „Rīga”” mainās nacionālās lidsabiedrības airBaltic pasažieru apkalpošanas pakalpojumu sniedzējs. Turpmāk, airBaltic izlidojošo un transfēra pasažieru reģistrāciju un iekāpšanas gaisa kuģī organizēšanu vairs neveiks starptautiskās lidostas „Rīga” darbinieki, bet jauns pakalpojumu sniedzējs – North Hub Services.

Šādas izmaiņas notikušas atbilstoši lidsabiedrības airBaltic izvēlei, atsevišķus virszemes apkalpošanas pakalpojumus saņemot no uzņēmuma North Hub Services.

Starptautiskās lidostas „Rīga” aviopasažieri arī no 1.janvāra saņems tāda paša veida pakalpojumus kā līdz šim, mainoties tikai pakalpojumu sniedzējam.

Saskaņā ar spēkā esošajiem likumiem, ikvienai lidsabiedrībai savām vajadzībām ir tiesības izvēlēties virszemes apkalpošanas pakalpojumu sniedzēju. Tā ir plaša un starptautiski pieņemta prakse, kādu starptautiskajā lidostā „Rīga” līdz 2003. gadam īstenoja arī lidsabiedrība airBaltic.

Pēdējo gadu laikā starptautiskā lidosta „Rīga” ir sasniegusi augstus kvalitātes rādītājus virszemes apkalpošanas ziņā, kuros ietilpst arī izlidojošo un transfēra pasažieru reģistrācija, iekāpšanas gaisa kuģī organizēšana un citi. Viens no būtiskākajiem jebkuras Eiropas un pasaules lidostas darbības kvalitātes rādītajiem ir punktualitāte, kādā lidosta apkalpo savus klientus – lidsabiedrības. Kvalitātes (punktualitātes) noteikšanai par pamatu tiek ņemti visi lidostas sniegtie pakalpojumi lidsabiedrībām. Maksimālais punktualitātes rādītājs ir 100 procenti – visu reisu izlidošana plānotajā laikā. Starptautiskajai lidostai „Rīga” šogad vidējais punktualitātes rādītājs ir 97 procenti, kas liecina par lidostas sniegto pakalpojumu augsto kvalitāti attiecībā uz lidsabiedrībām sniegto servisu (tostarp lidostas sniegto servisu lidsabiedrībai airBaltic). Starptautiskā mērogā, tas ir viens no augstākajiem rezultātiem Eiropā.

Sasniegtais augstais kvalitātes rādītājs lielā mērā ir izaicinājums ikvienam tirgus dalībniekam, kas vēlas veikt virszemes apkalpošanas pakalpojumu sniegšanu starptautiskajā lidostā „Rīga”.

Starptautiskā lidosta „Rīga” ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs. No starptautiskās lidostas „Rīga” ir 69 tieši galamērķi, savukārt 2009./2010. gada ziemas periodā ir 61 tiešais galamērķis, ko nodrošina 12 lidsabiedrības. 2008. gadā starptautiskā lidosta „Rīga” apkalpoja 3 690 549 pasažierus, kas ir par 16,8% vairāk nekā gadu iepriekš. 2009. gadu starptautiskā lidosta „Rīga” noslēgs ar aptuveni 10% apkalpoto pasažieru skaita pieaugumu, pirmo reizi lidostas vēsturē pārsniedzot 4 miljonus.

Šogad ir atklāti vienpadsmit jauni galamērķi - Trumse (Norvēģija), Palanga un Kauņa (Lietuva), Linšēpinga (Zviedrija), Dušanbe (Tadžikistāna), Forli (Itālija), Ženēva (Šveice), Tartu (Igaunija), Turku un Lapēnranta (Somija) un Pleskava (Krievija).

Pēdējās ziņas

2010-01-04 Nils Ušakovs: Rīgas centrā bijušas pēdējā laika vērienīgākās Jaungada svinības
2010-01-04 Alīša Kīza izdevusi albumu “The Element of Freedom”
2010-01-04 Rīdziniekiem tiek piedāvātas aktīvās atpūtas iespējas
2010-01-04 Sākusies "Muzikālās bankas” balsojuma otrā kārta
2009-12-30 Ikviens ir aicināts uz Jaunā gada sagaidīšanas svētkiem Rīgas pilsētvidē.
2009-12-30 2009.gadā Latvijā pirktākie ārzemju albumi – Bočelli, Depeche Mode un U2
2009-12-30 Apkopots Platforma.lv 2009.gada digitālo singlu un albumu tops
2009-12-30 Gatis Alfrēds Gaujenieks – Jūrmalas Gada cilvēks 2009
2009-12-30 Aicina rakstīt vēlējumus Alūksnei deviņdesmitgadē

uz augšu   uz augšu

HoReCa nozares ziņas un raksti

Booking.com
Kurp doties pa Latviju Pasākumi Angliski Latviski Krieviski