Rīga, 24. marts. Latvijas aviokompānija airBaltic nopietni izvērtē iespējas dibināt taksometru pakalpojumu kompāniju, lai veicinātu šīs tūrisma nozarei tik būtiskās jomas sakārtošanu Rīgā un nodrošinātu atbildīgu un pamatotu servisu pilsētas viesiem un iedzīvotājiem, kā arī izskaustu taksometru krāpšanos.
airBaltic jau iepriekš vēstulē mēram Jānim Birkam un Rīgas domes Satiksmes departamentam vērsa pašvaldības amatpersonu uzmanību uz taksometru jomas nesakārtotību, taču līdz pat šim brīdim atbilde nav saņemta, kas liecina par kūtrumu un ierobežotu interesi normalizēt šo jomu pilsētā.
airBaltic uzskata, ka esošo taksometru pakalpojumu sniedzēju negodīgums un pasažieru maldināšana ir padarījusi tirgu atvērtu jaunam piedāvājumam. “Mūsu pieredze liecina, ka taksometru pakalpojumi Rīgā bieži tiek sniegti lielceļu laupītāju formā, iekasējot nesamērīgi augstu samaksu par braucienu. Tādēļ apsveram iespēju piedāvāt saviem pasažieriem, kā arī citiem Rīgas viesiem un iedzīvotājiem iespēju par vienmēr atbilstošiem tarifiem nokļūt viņiem būtiskajās vietās ar airBaltic taksometriem. Domāju, ka šis ir pēdējais laiks sakārtot Rīgas taksometru pakalpojumu tirgu, pirms tas neatgriezeniski nav sabojājis priekšstatu par attieksmi pret tūristiem Latvijā,” komentē airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks.
Savu klientu pārvietošanās ērtībai Rīgā patlaban airBaltic sadarbībā ar Islande Hotel nodrošina ekspresautobusu Airport Express, kā arī iespēju īrēt automašīnas.
Īsi par airBaltic:
AIR BALTIC CORPORATION (airBaltic) ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā. Galvenie akcionāri: Latvijas valsts 52.6% akciju, SIA Baltijas aviācijas sistēmas – 47.2% akciju. airBaltic flotē ir divdesmit astoņas lidmašīnas: desmit Boeing 737-500, sešas Boeing 737-300, divas Boeing 757-200 un desmit Fokker 50. airBaltic veic tiešos lidojumus no divām Baltijas valstu galvaspilsētām – no Rīgas un Viļņas, kā arī piedāvā tiešos lidojumus starp Kaļiņingradu un Kopenhāgenu.