Rīga, 18. marts. Turpmāk informāciju par pazudušo bagāžu, lidojumu grafiku un citus jautājumus saistītus ar lidostas pakalpojumu izmantošanu varēs noskaidrot pa lidostas uzziņu dienesta tālruni 1187.
Aģenti uz klientu jautājumiem atbildes sniegs tīs valodās: latviešu, angļu un krievu. Zvanu centra tehnoloģija ir programmēta tā, lai atcerētos zvanītāja numuru, un, zvanot atkārtoti, automātiski tiek veikts savienojums ar aģentu, kurš runā klientam vēlamajā valodā.
Lidostas uzziņu dienests veic arī savienojumus ar starptautiskās lidostas „Rīga” sadarbības partneru birojiem. Maksa par zvanu ir 0,45 lati minūtē (ieskaitot PVN), bet par zvanu, kas attiecas uz nozaudēto bagāžu, maksa netiek iekasēta.
Lidostas uzziņu dienests ir pieejams arī, zvanot no ārvalstīm. Tā numurs ir (+371) 29311189. Maksa par zvanu no ārvalstīm iekasēta netiek.
Telekomunikāciju uzņēmums „Lattelecom” sadarbībā ar „Cisso” ir nodrošinājis tehnisko platformu jaunajam pakalpojumam, savukārt mobilo sakaru operators „LMT” nodrošinājis numuru 1187.
Plašāka informācija par uzziņu dienesta 1187 pakalpojumiem pieejama arī internetā: www.riga-airport.com