Par labāko mārketinga kampaņu Lietuvā atzīta fotoalbuma "Neredzētā Lietuva" reklāma2008-03-06
Mārketinga konkursā "Password 2008", kas Lietuvā tika rīkots jau piekto reizi, par šo titulu sacentās 25 pretendenti. Finālā piedalījās arī Lietuvas "Hansabankas" programma jauniešiem "Zoom", projekts "MTV Klase", portāla "Omni SurfPort" konkurss "Mobilais reportieris" un preču zīmes "Effigy" ieviešana tirgū.
Par uzvarētāju vairāk nekā 300 mārketinga un reklāmas speciālistu klātbūtnē otrdien tika pasludināta albuma "Neredzētā Lietuva" reklāma. Albuma autors Marjus Jovaiša ir arī reklāmas aģentūru asociācijas KOMAA valdes priekšsēdētājs.
Albums, kurā apkoptas vairāk nekā 250 kvalitatīvas lielformāta fotogrāfijas, kas uzņemtas no putna lidojuma, šobrīd lielākais un arī dārgākais šāda veida izdevums Lietuvā. Attēlus, kas atlasīti no gandrīz 20 000 kadru, papildina tajos redzamo vietu apraksti, autora komentāri un stāstījums par projekta gaitu.
Sadarbībā ar pazīstamo mūziķi Andrju Mamontovu tapis arī interesants videoklips dziesmai "Marsa kanjoni", kas veidots no digitāli apstrādātiem kustīgiem attēliem.
Priekšstatu pa Jovaišas veikumu var gūt interneta vietnē "http://www.neregetalietuva.lt", kas lietuviski un angliski iepazīstina ar albuma tapšanas gaitu un iespējām to iegādāties.
Pēdējās ziņas2008-03-06 Pasaulslavenais baroka trompetists Frīdemans Immers Rīgā 2008-03-06 Starptautiskajā Dmitrija 2008-03-06 Kluba "Micrecbārs" akustiskais koncerts 2008-03-06 Par SIA „SALIENA GOLF” reorganizācijas pabeigšanu 2008-03-06 Sagatavoti konkursa dokumenti māju iepirkšanai 2008-03-06 Tallink un Aker Yards radījis Baltijas jūras princesi 2008-03-06 Grupa "Huskvarn" izdod dubultizlasi 2008-03-06 Muzikālais teātris RīBēJa MuTe izsludina zīmējumu konkursu "Es un mans suns darbos un nedarbos" 2008-03-06 AS Tallink Grupp apkalpojusi rekordlielu februāra mēneša pasažieru skaitu
|