Ilggadējais lidostas "Rīga" vadītājs skaidro, ka "Lido" piedāvājums bijis viens no daudziem. Tagad viņš uzrauga un vada šīs kompānijas attīstības projektus.
Pomers laikrakstu informēja, ka pēc lidostas vadītāja amata atstāšanas viņš saņēmis "vairākus ļoti vilinošus piedāvājumus", to starpā arī ārvalstīs. Viņš atklāja, ka ticis aicināts vadīt lielas lidostas pie Maskavas un Kijevā, tāpat aicināts darbā vairākās kompānijās tepat Latvijā.
"Visu mūžu esmu strādājis valsts struktūrās, bet tagad no tām esmu pilnībā aizgājis," viņš saka.
Pomers vasarā stājies "Lido" viceprezidenta attīstības jautājumos amatā. Starp viņa pienākumiem ir arī "Lido" atpūtas kompleksa pie Gaiziņkalna izveides vadīšana, kā arī citi jaunie projekti. Bijušais lidostas vadītājs gan norāda, ka viņš nevar paredzēt to, vai paliks pašreizējā darba vietā arī tad, ja lielie uzņēmuma projekti apstāsies. Tomēr pašlaik viņu "Lido" piesaista "interesantie attīstības plāni", turklāt, tā kā kompānija paplašinās gan austrumu, gan rietumu virzienā, darbā noderot arī Pomera valodu zināšanas.
Kā atgādina laikraksts, 2002.gadā "Lido" lidostā "Rīga" atklāja bāru un restorānu.
Pomers noraidīja pieņēmumus, ka šajā laikā lidostas vadītājam būtu izveidojusies kāda īpaša sadarbība ar šo kompāniju. "Tolaik es netaisījos iet projām no lidostas," viņš norāda, piebilstot, ka iepriekšējo amatu atstājis politisku iemeslu dēļ.
Lidostas pārstāvis Mārtiņš Langrāts norāda, ka telpu nomas maksa "Lido" kopš ienākšanas lidostā ir neskaitāmas reizes palielinājusies, jo sākotnēji tā bijusi nesamērīgi zema pat tā brīža tirgus situācijai. Konkrēti skaitļi gan netiek nosaukti, norādot, ka tas ir komercnoslēpums.
Tiesa, no sadarbības ieguvējas esot abas puses - līgums ar "Lido" par uzņēmuma ienākšanu lidostā savulaik bijis loģisks solis, jo lidosta un "Lido" ir uzņēmumi ar augstu prestižu un atpazīstamību.
"Lidosta savā veidā ir arī Latvijas tēla nesēja, tāpēc ir tikai loģiski , ka izvēlēts uzņēmums, kam ir laba atpazīstamība un reputācija ne tikai Latvijā, respektīvi, "Lido". Šī ēstuve ir vajadzīga lidostai," uzsver Langrāts, atgādinot, ka šobrīd uzņēmums par nomu maksā jau strauji augošām pasažieru plūsmām un atdevei atbilstošas naudas summas.