Šonedēļ tūrisma gadatirgū "Balttour 2008" LI mēģinās rosināt diskusiju ar tūrisma nozares pārstāvjiem.
LI organizēs arī darba grupas, kuru uzdevums būs noteikt vadlīnijas zīmolvedības programmai. Kā vadlīnijas tiks apskatītas nepieciešamās izmaiņas Latvijas politikā un likumdošanā, lai attīstītu tās nozares, kuras zīmolvedības stratēģijā ir noteiktas kā svarīgākās konkurētspējīgas identitātes radīšanai.
Tiks apskatītas arī nepieciešamās starptautiska līmeņa aktivitātes ārējai komunikācijai zīmolvedības kontekstā. Tāpat tiks spriests par programmas budžetu, ieviešanas mehānismiem un atbildības sadali.
LETA jau ziņoja, ka stratēģijas izstrādes gaitā pēc LI pasūtījuma pētījumu par Latvijas zīmolvedību veica arī konsultants no Lielbritānijas Saimons Anholts. Viņš ieteica Latvijas zīmolvedības stratēģiju koncentrēt uz Rīgas tēla popularizēšanu.
Anholts, lai uzlabotu Latvijas konkurētspējīgo identitāti, ieteica veidot Rīgas kā jaunās ziemeļu zvaigznes veicināšanas kampaņu, kuras pamatā būtu jauni būtiski ieguldījumi un politikas stimuli tādās jomās kā kultūra, dizains, tehnoloģijas, vide, kā arī atpūtas un biznesa tūrisms.
Saskaņā ar pētījumu pārējās Latvijas daļas tēlu nevajadzētu intensīvi veicināt, bet gan uzskatīt par zaļo "enerģijas avotu", kas saista Rīgu un latviešus ar dabu, nodrošinot garīgo veselību, sapratni un enerģiju.
Anholts iepriekš atzina, ka Latvijas tēls pasaulē ir viens no vissliktākajiem, ar kādu viņam nācies saskarties. Savukārt Rīgas zīmols ir daudz labāks nekā Latvijai, un mūsu valstij vajadzētu to izmantot.