Viņa norādīja, ka visi dokumenti pagaidām vēl nav saņemti un par atlīdzības izmaksu pāragri spriest.
Jau ziņots, ka aviokompānijas "Uzbekistan Airways" reisa Ņujorka-Rīga pasažierim, Cēsu uzņēmējam Gintam Lazdiņam, iespējams, nozagta bagāža 40 000 eiro (28 000 latu) vērtībā.
Par to aģentūru LETA iepriekš informēja Lazdiņš, un šo faktu daļēji apstiprināja arī aviokompānijas pārstāvis Latvijā Azizs Mahamadamijevs.
"Nesakritības bagāžas svarā tika konstatētas, taču iemesls pagaidām nav noskaidrots," sacīja Mahamadamijevs, norādot, ka patlaban notiek dienesta izmeklēšana.
Reiss no Ņujorkas ielidoja 14.janvārī, bet bagāža tika izsniegta 16.janvārī, kad arī tika konstatēta bagāžas svara neatbilstība, sacīja Mahamadamijevs.
"Nododot bagāžu Ņujorkā, katra ceļojumu soma svēra 30 kilogramus, bet Rīgā - tikai četrus kilogramus," sacīja Lazdiņš, norādot, ka kopējais bagāžas svars bijis aptuveni 90 kilogramu. "Ceļojumu somas Rīgā saņēmu, taču tām bija atlauzti slēdži, un no Ņujorkā iegādātajām mantām palikuši tikai iepakojumi un drēbju pakaramie."
Aviokompānijas pārstāvis pagaidām nevarēja paskaidrot, kur un kāpēc bagāža pazudusi, norādot, ka tas tiks noskaidrots izmeklēšanas laikā.
Faktu noskaidrošana ilgs desmit līdz 15 dienas, sacīja aviokompānijas pārstāvis, norādot, ka tās laikā nepieciešams sazināties arī ar pārstāvjiem Ņujorkā, bet pēc tam visi dokumenti tiks sūtīti uz aviokompānijas galveno mītni Uzbekistānas galvaspilsētā Taškentā, kur juristi lems par iespējamo kompensāciju pasažierim.
Kā aģentūrai LETA paskaidroja lidostas "Rīga" Komunikācijas departamenta direktors Mārtiņš Langrāts, pārdodot savu produktu, aviokompānija uzņemas atbildību par pasažiera izvēlētā ceļojuma nodrošināšanu, tomēr lidosta "Rīga" par katru šādu gadījumu veic savu iekšējo izmeklēšanu.